Atsakymai į bendrus klausimus
Prieš susisiekiant, maloniai prašome peržiūrėti dažnai užduodamus klausimus 🙂
Kiekvienos prekės puslapyje yra nurodyta prekės pristatymo trukmė. Sandėlyje turimas prekes pristatome per 1-3 darbo dienas. Jei apmokėjimas atliekamas iki 12:00, prekes išsiunčiame tą pačią dieną. (Darbo dienomis)
Galimi tokie apmokėjimo būdai: pavedimu per Swedbank, SEB, banko pavedimu, kreditine banko kortele per PayPal mokėjimo sistemą ir grynais pristatymo metu.
Atsiskaityti galite visomis kreditinėmis Visa, Mastercard ir American Express mokėjimo kortelėmis.
Jūsų pateiktus asmens pateiktus duomenis saugome bei tvarkome pagal Europos Sąjungos Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą 2016/679. Daugiau apie mūsų taikoma asmens duomenų apsaugą.
Jūs galite grąžinti mūsų parduotuvėje pirktas prekes per 14 dienų nuo užsakymo gavimo, jei prekių įpakavimas nepažeistas. Prieš grąžindami prekes, informuokite mus.
Spauskite puslapio viršuje esančią nuorodą “Mano paskyra”. Suvedę prisijungimui naudojamą el. pašto adresą ir slaptažodį, Jūs iškart būsite nukreipti į Jūsų užsakymų puslapį, kuriame galite sužinoti savo užsakymo ar užsakymų būseną, peržiūrėti kokias prekes ir kada pirkote, kokiu adresu jos buvo pristatytos.
Panaikinti vykdomą užsakymą galite tik telefonu +370 665 09902 darbo valandomis. Jei užsakymas dar nėra išsiūstas.
Šiuo metu užsakymus pristatome į Omnivą, bei LP Express paštomatus.
Daugiau informacijos apie pristatymo kainas ir būdus Lietuvoje.
Vis dar reikia pagalbos?
Susisiekite su mumis
DARBO LAIKAS
I – V: 09 – 18h
VI: nedirbame
VII: nedirbame
Vidutinis atsakymo laikas 2 valandos.
Įmonės kodas: 305706813
Bankas: Paysera LT, UAB
Atsiskaitomoji sąskaita: LT633500010011419582